Menu
Your Cart

Termeni & Conditii

 TERMENI ŞI CONDIŢII CUMPARATORI  
WWW.EEZEE.RO



1. DISPOZIȚII GENERALE
2. DEFINIȚII
3. CONȚINUTUL SITE-ULUI. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VÂNZĂTOR
4. ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR
5. PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII
6. PLATA
7. FACTURARE
8. MODALITĂŢI ŞI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR
9. POLITICA DE RETUR
10. CAMPANII PROMOŢIONALE
11. CONDUITA UTILIZATORULUI
12. LINK-URI CĂTRE PLATFORME EXTERNE
13. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
14. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
15. PUBLICITATEA
16. MODIFICĂRI
17. CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE
18. FORȚA MAJORĂ
19. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
20. DISPOZIȚII FINALE
21. SUPORT

DISPOZIȚII GENERALE
Magazinul online disponibil la adresa de internet www.eezee.ro este deținut și administrat de societatea ELIDADE CONCEPT SRL, cu sediul social in București,  Bdul Camil Ressu nr 44, sector 3, Nr. Ord. Reg.Com: J40/2273/2018, Cod fiscal: RO38881757, , (denumită în continuare „EEZEE”, „Societatea” sau „Platforma” sau ’’Furnizor de piață online’’).
Termenii şi Condițiile au în vedere, în primul rând, achiziționarea Produselor prin intermediul platformei www.eezee.ro, comercializate de către Societate sau de către orice partener care vinde prin platforma EEZEE.
Utilizarea EEZEE necesită îndeplinirea de către sistemele informatice utilizate de către Client a anumitor cerințe de ordin tehnic.
Termenii și Condițiile EEZEE se adresează Utilizatorilor, Clienților consumatori și Clienților neconsumatori care utilizează EEZEE.ro sau încheie Contracte la Distanță.
Informațiile prezentate în cadrul paginii www.eezee.ro cu privire la Produse constituie doar invitația la încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanța de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Acceptarea Termenilor și Condițiilor EZEE.ro este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator, reprezentând o formalitate premergătoare încheierii Contractului la Distanță.
Navigarea în cadrul EEZEE.ro, urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor eezee.ro.
EEZEE își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei www.eezee.ro, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Societate şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile în EEZEE.ro, inclusiv imaginile și prezentările media, nu reprezintă o obligație contractuală din partea subscrisei.
În cazul în care platforma www.eezee.ro este afectată de un volum al traficului neobișnuit de mare, Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul eezee.ro.
Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat şi care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsura să afecteze bunul mers al Campaniilor Promoționale este interzisă şi va fi considerată o tentativă de fraudă. EEZEE își rezervă dreptul de a suspenda Conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promoționale sau ofertelor în curs, de a anula Contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor www.eezee.ro, alterarea conținutului platformei www.eezee.ro, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care deservesc platforma www.eezee.ro, deturnarea conținutului livrărilor Produselor către terți, etc.) vor fi pedepsite conform prevederilor legale în vigoare.

DEFINIŢII
Definițiile de mai jos se vor aplica termenilor următori atunci când sunt utilizați în prezentul document, cu excepția cazului în care contextul impune un alt înțeles:

Autentificare în cont
Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în cadrul www.eezee.ro în timpul procesului de creare al Contului;
Cerinţe Tehnice
Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea eezee.ro şi anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natură a asigura accesul la poșta electronică şi la internet.
Client
Orice persoană fizică care are vârsta de minim 16 ani sau persoana juridică care vizitează www.eezee.ro și/sau efectuează o Comandă în baza unui Cont;
Comandă
Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;
Comunicări Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Platformă, în special despre Campaniile Promoţionale și Produsele oferite spre vânzare în cadrul eezee.ro, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului;
Consumator
Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Cont client
Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către eezee.ro, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Platformei şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);
Contract la Distanţă
Contract încheiat intre vânzător și cumpărător fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul, în temeiul căruia vânzatorul transferă sau se angajează sa transfere proprietatea asupra produselor către cumparător, iar cumpărătorul plătește sau se se aganjează sa platească prețul produsului/produselor, în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile www.eezee.ro;
Conţinut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul eezee.ro de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi;
Coş de Cumpărături
Serviciul pe care Platforma îl oferă fiecărui Client sau Utilizator al www.eezee.ro şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;
Cumpărător
Utilizator sau client care efectuează o Comandă și achiziționează minim un produs prin intermediul platformei.
Curier
Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;
Ierarhie
Vizibilitatea relativă acordată bunurilor oferite prin servicii de intermediere online, astfel cum este prezentată, organizată sau comunicată de către furnizorul de servicii de intermediere online, indiferent de mijloacele tehnologice folosite pentru această prezentare, organizare sau comunicare
Legislaţia Incidentă
Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Ordonanța de Urgență nr 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
Momentul încheierii contractului la distanță
Confirmarea disponibilității stocului și acceptării de către Vânzător a comenzii transmise de către cumpărator concluzionață printr-o notificare de expediere a comenzii (momentul în care vânzătorul se angajează sa transfere proprietatea asupra produselor către cumparător). Notificarea cumpărătorului privind confirmarea primirii comenzii NU echivalează cu acceptarea comenzii în sensul încheierii contractului între Vânzător si Cumparător.
Obligații partajate
Modalitate prin care obligațiile legate de un contract la distanță sunt partajate de partea terță care oferă bunurile (Vânzător) și furnizorul de piață online (EEZEE), fără ca această informare să aducă atingere responsabilității furnizorului de piață online sau a terțului comerciant în legătură cu contractul la distanță, în temeiul prevederilor legale ȋn vigoare
Parolă
Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului.
Platforma EEZEE (piață online/furnizor de servicii de intermediere online)
Preț de vânzare
Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau încasare aferente sunt detaliate pe www.eezee.ro, înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator.
Preț tăiat/redus
Prețul tăiat/redus se referă la o reducere de preț ce este raportată la un preț de referință/preț anterior. Preţul de referinţă reprezintă cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare pentru produse sau servicii identice în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării preţului redus. Prețul anterior reprezintă cel mai scăzut preț practicat de vânzător în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț. Dacă reducerea de preț este majorată treptat, fără ȋntrerupere, pe perioada aceleiaşi campanii de reducere, prețul anterior este considerat prețul fără reducere înainte de prima aplicare a reducerii de preț.”
Produs
Bunul mobil listat în cadrul eezee.ro, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Cumpărătorului în schimbul achitării Prețului;
Reduceri de preț
Condițiile particulare de vânzare ale Produselor în cadrul EEZEE impuse de către Vânzători, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislaţiei Incidente (ex: reducerea Prețului sau a costurilor de livrare, reduceri în limita stocurilor disponibile, perioadă desfășurare, etc);
Vânzător/ Întreprindere utilizatoare de servicii de intermediere online
O persoana fizica, în vârstă de cel puțin 18 ani, sau juridică care, iși prezintă Produsele pe Platformă în vederea vânzării acestora catre Cumpărorii finali, acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale și este asimilată unui profesionist conform legislației incidente, pe baza declarației acestuia față de furnizorul de piață online EZZEE;
Recenzie/review
Opinie personală sub formă de text sau rating (număr de stele acordate de la 0 la 5) acordată unui produs prezentat de Vânzător pe platforma EEZEE, care provine de la un cumpărător  care a utilizat sau a achizitionat efectiv produsul.
Termeni şi Condiţii EEZEE.ro
Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul eezee.ro, stabileşte drepturile și obligațiile părților implicate, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente;
Utilizator
Orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică care vizitează eezee.ro și/sau efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client;
Zi Lucrătoare
Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

CONȚINUTUL SITE-ULUI. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI
3.1.    Conținutul site-ului
Prin magaziul online, EEZEE prezintă și oferă servicii de vânzare a produselor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii vestimentare, produse de casă și decor, electronice, jucării, produse pentru sport și nutriție, precum și alte categorii pentru uz casnic, etc
În cuprinsul platformei online pot fi identificate diverse subcategorii de produse, precum și secțiunea de Bestseller care prezintă cele mai bine vândute produse.
EEZEE poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre Vânzători intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
Toate informațiile prezente în această platformă sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate pe platformă aparțin Vânzătorilor și sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setarilor monitorului utilizatorului/cumpărătorului sau pot aparea mici diferențe de design/grafică ale produselor. De asemenea pot apărea erori de natura tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru ale vanzatorului, lista nefiind exhaustivă, etc.

3.2.    Servicii electronice și funcționalități ale website-ului
3.2.1.  În cadrul website-ului, Platforma pune la dispoziţia Clientului şi/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice şi funcţionalităţi:
crearea Contului;
utilizarea Coșului de Cumpărături;
plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanţă, în condițiile reglementate de Termenii şi Condiţiile prezente;
vizualizarea Conținutului afișat în cadrul website-ului;
trasmiterea de Comunicări Comerciale, în baza consimţământului exprimat în prealabil de către Client;
crearea Listelor și interacţiunea cu secţiunea Favorite.
3.2.2.   Utilizarea Coșului de Cumpărături începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în Coşul de Cumpărături.
3.2.3.   Coșul de Cumpărături este oferit gratuit, are caracter singular şi se încheie atunci când Comanda este plasată prin intermediul acestuia sau când Clientul/Utilizatorul nu finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături salvează informațiile selectate de Client și după încheierea sesiunii browserului, inclusiv deconectarea, însă nu rezervă Produsele.
3.2.4.  Clientul şi/sau Utilizatorul au următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor puse la dispoziţie de Vânzător în cadrul website-ului:
să furnizeze date conforme cu realitatea atunci când plasează o Comandă sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
să actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii şi al încheierii Contractului la Distanţă, în special pentru utilizarea corectă a serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor oferite de website. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului sau al plasării Comenzii, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul secțiunii Cont sau plasare Comandă;
să folosească serviciile electronice și funcționalitățiile puse la dispoziție de către Platformă astfel încât să nu interfereze cu funcționarea acesteia;
să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Platformă în conformitate cu legislația în vigoare şi cu Termenii şi Condiţiile prezente;
să plătească la termen Prețul și celelalte costuri asociate livrării Produselor, după caz;
să preia la timp Produsele comandate prin utilizarea metodei de livrare și plata ramburs;
să nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului şi/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale www.eezee.ro și realizarea plății Preţului Produselor, ori modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul www.eezee.ro referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor.

3.3.     COMUNICĂRI COMERCIALE. NEWSLETTER
3.3.1    Clientul îşi poate modifica în orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conţinând informaţii generale şi tematice în ceea ce priveşte Produsele oferite în cadrul www.eezee.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promoţii, după cum urmează:
prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în Comunicările Comerciale primite de la EEZEE prin Newsletter; sau
prin contactarea EEZEE.
3.3.2.     Nu sunt considerate Comunicări Comerciale, în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronice, referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comandă, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
3.3.3.    Dupa 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun, este posibil ca să i se ofere Cumpărătorului posibilitatea de a scrie și transmite un Review legat de Bunul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email inscrisă de Cumpărător în Cont sau utilizată pentru confirmarea comenzii și derulării relației contractuale. In acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumparatori de pe Site și se implică activ in dezvoltarea de noi Servicii și in detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor. De asemenea, în acest fel, Platforma oferă acces la recenziile consumatorilor (cumpărătorilor) privind produsele și garantează că recenziile publicate provin de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv produsul Recenziile care nu provin de la persoane care au utilizat sau  au achiziționat produsul vor fi sterșe.

ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR
4.1.    Orice Client care dorește să se înregistreze pe site-ul www.eezee.ro poate să facă acest lucru cu un simplu click pe butonul de Înregistrare disponibil pe pagina principală și parcurgerea adecvată a pașilor solicitați în vederea înregistrării.
4.2.    Pentru înregistrare, Utilizatorului i se solicită în primă instanță doar adresa de e-mail. Aceasta trebuie să fie validă din e-mailul Utilizatorului, în caz contrar nu va fi posibilă continuarea procedurii de înregistrare pe site. Ulterior activării, se completează câmpurile cu numele și prenumele Utilizatorului. Aceste date pot fi modificate din secțiunea ,,Contul meu”.
4.3.    Utilizatorul este pe deplin responsabil pentru păstrarea în siguranță a parolei de acces precum și a oricărei informații privind înregistrarea, autentificarea și contul. De asemenea, acesta este pe deplin responsabil pentru orice comandă și/sau plată efectuată prin utilizarea site-ului nostru din contul Utilizatorului.
4.4.    Plasarea unei comenzi nu este condiționată de crearea unui cont și înregistrarea ca utilizator.
4.5.    Vânzătorul, suplimentar pentru Clienții care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achiziţionate, a posibilităţii actualizării datelor de contact, livrare şi plată, după caz.
4.6.    Pentru motive justificate EEZEE isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel EEZEE. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa subscrisei pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

5.  PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII
5.1.    Plasarea comenzii pe site-ul www.eezee.ro se realizează prin parcurgerea următorilor pași:
•    selectați tipul și mărimea produselor dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugă în Coș”;
•    puteți vizualiza coșul de cumpărături și continua cumpărăturile sau puteți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Checkout”;
•    după selectarea produselor dorite, introduceți datele de contact pentru confirmarea primirii comenzii (nume, prenume, telefon, e-mail). În cazul în care aveți un cont de Client, în această etapă vă puteți autentifica.
•    introduceți datele de livrare (livrarea se face prin curier);
•    introduceți datele de facturare;
•    alegeți metoda de plată;
•    puteți, la alegere, să introduceți un mesaj cu observații sau informații suplimentare;
•    exprimați-vă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal conform Politicii de Confidențialitate și acceptați Termenii și Condițiile magazinului online;
•    aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newsletter cu promoțiile magazinului;
•    plasați comada prin click pe butonul „Trimite comanda”.
5.2.    Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor  doar din Comenzile aflate în curs de procesare și neconfirmate. Daca vanzatorul modifica cantitatea de Bunuri din Comanda, acesta  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata. Din momentul confirmării comenzii, acestea nu mai pot fi modificate de către Vânzător.
5.3.    Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5.4.    Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de EEZEE, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
5.5.    Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului
5.6.    Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.  PLATA
6.1.    Clientul are posibilitatea de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii. Vânzătorul pune la dispoziția Clienților ca modalitate de plata principala Plata Ramburs (numerar sau plata cu cardul la curier la momentul primirii coletului, in funcție de curier) sau poate utiliza, după caz, plata online prin card bancar, sau virament bancar în contul Vanzatorului și care a fost comunicat EEZEE
6.2.     Metodele de plată sunt specificate în cadrul www.eezee.ro în Coşul de Cumpărături, secțiunea " Plată".
6.3.     În cazul plății ramburs la primirea/ridicarea coletului, Cumpărătorul este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului. Refuzul primirii coletului duce la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi descarcă Vânzătorul de obligaţia unei noi livrări a Produsului respectiv.
6.4.     In cazul plății cu cardul, datele cardului de plată al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile Vânzătorului şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăţi integrat în platforma www.eezee.ro, ci doar de către instituţia de autorizare a Tranzacţiei sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzacţiei, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.5.     Pentru motive de securitate a Tranzacţiilor, Clientul/Utilizatorul este sfătuit să nu rămână logat pe www.eezee.ro şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în Cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale).
6.6.     Prețurile afișate în cadrul platformei sunt în monedă RON și includ TVA. Prețurile sunt afișate în galeria de produse, pe pagina de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi disponibilă în contul Clientului. Prețurile sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, Vânzătorul rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare prealabilă.
6.7.     In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
6.8.    În conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta platforma prin una dintre mijloacele de comunicare disponibile.
6.9.    Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

7.     FACTURARE
7.1.     Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația Clientului/Utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii de către Vânzător a facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare.
7.2.     Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzător în Contul Clientului sau prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail menţionată de Client/Utilizator.
7.3.    Facturile fiscale emise de Vânzător pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au fost preluate de către Client/Utilizator vor fi anulate de Vânzător la momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi restituit/e de Curier.

8.     MODALITĂŢI ŞI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR
8.1.     Modalităţi de Transport
8.1.1.        Livrarea pe teritoriul României se face de catre CURIERA, la Domiciliul Clientului, de regula în 1-2 zile de la expedierea comenzii, si poate ajunge la destinatie in maximum 3 zile, pentru livrarea în zona rurala. In cazul unor situatii neprevazute, livrarea poate întârzia dupa caz (program de sarbatori, conditii meteo nefavorabile, blackfrifday, etc)..
8.1.2.    Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului expedierea prin curier ca metodă de livrare ale Produsului/Produselor.
8.1.3    Livrarea  produselor se face doar prin curier rapid, prin intermediul CARGUS sau DPD prin cont creat la CURIERA sau STACKCURIER pentru livrarea în Bucuresti si Ilfov. Costul si conditiile de livrare sunt afisate in pagina produsului în secțiunea dedicată ’’TRANSPORT’’

8.2. Costurile Livrării
8.2.1.    În cazul încheierii Contractului la Distanţă, pentru fiecare Comandă plasată pe www.eezee.ro se va percepe un cost de transport ce diferă în funcție de modalitatea de livrare selectată de Client/Utilizator în pagina de finalizare a Comenzii, de dimensiunea, greutatea și distanță (după caz). Costurile exacte de transport se vor regăsi pe factură distinct și sunt comunicate cumpărătorului înainte de a trimite comanda.
8.2.2.    Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt în sarcina Clientului/Utilizatorului, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel iar Vânzătorul dorește să suporte în mod voluntar acest cost
8.2.3.    Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt oferite Cumpărătorului în pagina platformei la secțiunea dedicata “TRANSPORT” precum și în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
8.2.4.    Transportul (costul de livrare) este gratuit pentru Comenzile cu livrare în România ce depășesc o anumită valoare ce este menționată în secțiunea dedicată de  TRANSPORT.
       8.3.  Termene de Livrare
8.3.1.    Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și termenul  de livrare a Produsului de către Curier. Termenul de livrare a produselor începe din momentul confirmarii comenzii Cumparatorului.
8.3.2.    Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă și este comunicată  în e-mailul de înregistrare comandă înaintea confirmării acesteia. Termenul mediu standard de livrare este menționat la secțiunea specifică de TRANSPORT.
8.3.3.    Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data încheierii Contractului la Distanță.
8.3.4.    În cazul unor situatii excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip black Friday, Sărbători legale) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce  decalaje ale intervalului de livrare. În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, înaintea confirmării de către Societate a Comenzii, Vânzătorul va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Vânzătorul va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Client/Utilizator.

      8.4.   Condiții de Livrare
8.4.1.    Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
8.4.2.    Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
8.4.3.    La solicitarea reprezentanților Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.
8.4.4.    În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
8.4.5.    Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
8.4.6.    Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Vânzător la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator.
8.4.7.    Livrarea produselor către Cumpărător este în responsabilitatea Vânzătorului. În cazul în care vânzătorul livrează produsele către cumpărător (inclusiv prin intermediul unui societăți de curierat), riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului abia in momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de cumparător, alta decat transportatorul, intră in posesia fizică a produselor
8.4.8   Cumpărătorul este obligat să inspecteze fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului, la livrare, iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, este obligat sa solicite întocmirea unui proces verbal de constatare defect. În caz de orice deteriorare sau defect Utilizatorul nu este obligat să accepte coletul

      8.5.   Garanții și Reclamaţii cu privire la Produse
8.5.1.    Vânzătorul este obligat să livreze Clientului/Utilizatorului Produse noi, fără defecte, care sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă, sa fie însoțite de documente fiscale și să ofere certificat de garanție în funcție de categoria de produse comercializate. In cazul nefericit al problemelor de conformitate,  Vânzătorul oferă servicii de aducere la conformitate pentru produsele comercializate. Termenul de garanție este in functie de tipul produsului și producator și sunt menționate în certificatul de garantie emis de fiecare Vânzător
8.5.2.    Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul la Distanţă, dacă:
Corespund descrierii făcute de Vânzator;
Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip.
Prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului.
8.5.3.    În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor (reparație sau înlocuire), de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului la distanță, după caz.
8.5.4    Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea, gravitatea neconformităţii sau dacă măsura corectivă alternativă (reparare) ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
8.5.5   Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează fără costuri pentru consumator și într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii și fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat  bunurile în cauză.
8.5.6  În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziţia vânzătorului iar Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
8.5.7 Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, caz în care Consumatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului fie să obţină încetarea contractului de vânzare în conformitate (în funcție de caz). Reducerea de preţ este proporţională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
8.5.8   Consumatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine vânzătorului.
8.5.9  Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
8.5.10   Unele produse comercializate sunt produse care pot fi considerate fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garantiei, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încat să ajungă intacte și in siguranță in posesia Vânzătorului. Cumpărătorul nu este obligat sa păstreze ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.  Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate
8.5.11 Nu beneficiază de garanție produsele alimentare, produsele cosmetice, jucăriile, accesoriile de orice fel și produsele care nu sunt considerate ca fiind de folosință îndelungată.

9.   POLITICA DE RETUR
9.1 Conform Directivei 2011/83/UE și Ordonanța de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii,  consumatorul se poate retrage din contract și poate returna produsul comandat fără a indica niciun motiv în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat. Acestea se aplica doar consumatorilor
9.2.    Consumatorul nu are drept de retragere în cazul furnizării următoarelor categorii de produse (detalii în secțiunea POLITICA DE RETUR:
a)    produse fabricate sau confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau la comandă
b)    produse personalizate în mod clar la cererea expresă a consumatorului
c)    produse care au fost expres adaptate/confecționate la cererea expresă a consumatorului.
d)    produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
9.3 In cazul contractelor la distanta, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. Cumpărătorul are posibilitatea verificării produselor achiziționate cu ușurință și a le determina caracteristicile fără a uza/utiliza produsele și fără a distruge ambalajul. În cazul in care produsul returnat se afla in condițiile menționate anterior, adică ca noi, suma rambursată va fi identică cu cea achitată, cu excepția cheltuielilor de transport.
9.4. In cazul in care consumatorul a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul nu își pierde dreptul de retragere, ci răspunde pentru diminuarea valorii bunurilor achiziționate și utilizate. Diminuarea valorii bunurilor poate consta, în special, în costurile de curățare și/sau de reparare (după caz) și, dacă bunurile nu mai pot fi vândute ca noi, pierderea, justificată în mod obiectiv, de venit pentru Vânzător în cazul în care utilizează bunul returnat ca bun de ocazie. Se va percepe o taxă pentru aducerea la starea inițială sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand și se va returna Cumpărătorului o suma de bani mai mică decat a achitat inițial (procentul diminuării valorii este de la caz la caz fara a fi descurajant pentru cumpărător și va fi argumentat pe bază de dovezi care se va situa în pragul de 0-30%). În cazul in care cumpărătorul refuză diminuarea valorii produsului, se va reexpedia produsul inițial, pe cheltuiala acestuia (detalii in sectiunea POLITICA DE RETUR).
9.5 Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (email), prin intermediul contului de client sau prin intermediul formularului de retragere, în maxim 14 zile de la data la care Consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul, desemnat de Consumator, preia produsul. Dreptul de retragere și formularul de retragere sunt detaliati la secțiunea dedicată ‘’Politica de retur’’
9.6    În cazul exercitării dreptului de retragere, Consumatorului i se va percepe costul transportului returnării produsului, Vânzătorul nefiind obligat să se angajeze să suporte acest cost.
9.7    Consumatorul returnează produsele fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile la decizia de retragere.
9.8    Vânzătorul va rambursa consumatorului suma plătita, cu excepția costului de transport și livrare, imediat după primirea produsului si/sau primirea declaratiei de retragere (după caz), dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care a luat la cunoștință despre retragerea din contract a consumatorului.
9.9    Rambursarea poate fi amânată de către Vanzator până când bunurile au fost returnate sau Consumatorul a furnizat dovada că acestea au fost trimise: se va lua în considerare prima dintre cele două date.
9.10    Vanzatorul rambursează sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator     pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
9.11    Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod standard de transport oferit de Vânzător.
9.12    În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate indica acest lucru  în scris la una dintre datele de contact ale Furnizorului (fie cu ajutorul declarației anexate), telefonic sau chiar personal. În cazul unei sesizări scrise și trimise prin poștă se ține cont de data expedierii, iar în cazul unei sesizări telefonice se ia în considerare indicarea telefonică. Consumatorul poate returna produsul comandat Furnizorului prin postă, personal sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.
9.13 In cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, cumparatorul isi poate exercita dreptul de retragere in termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.
9.14    Dreptul de retragere aparține numai Cumpărătorilor care se califică drept consumatori conform OG 34/2014 și OG 21/1992. Dreptul de retragere nu se aplică persoanelor juridice sau fizice care acționează în  exercitarea profesiei, unei activități independente, profesionale sau a unei afaceri.
  9.15 Procesul de retur care se inițiază din contul de client se realizează astfel:
• in sectiunea „Returnari” accesati butonul „Adauga o cerere de retur”;
• selectati produsul/produsele eligibile pentru retur (pe care doriti sa le returnati);
• selectati cantitatea de produse returnate si motivul returului;
• completati detaliile de contact si adresa de ridicare a returului;
• selectati metoda de returnare a costului achitat pentru produsul comandat/produsele comandate, respectiv transfer bancar si introduceti un cont IBAN valid;
• apasati butonul „Trimite solicitarea”.


10.   CAMPANII PROMOŢIONALE
10.1. Prevederi generale
10.1.1    Prin intermediul www.eezee.ro, Vânzătorii pot oferi Clienţilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, prin diverse mecanisme promoționale, utilizarea acestora fiind supusă anumitor reguli, comunicate de Vânzător sub forma unor regulamente, publicate pe platformă.
10.1.2  Cu excepţia cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată în cadrul aceleiaşi Comenzi, neputându-se cumula.
10.1.3 Vânzările la preț redus, definite conform prevederilor legale vor afișa data la care încetează oferta sau, dacă este cazul, faptul că oferta specială se referă la stocul de bunuri disponibil, iar dacă oferta specială nu a început încă, data de începere a perioadei în care se aplică preţul special sau alte condiţii specifice și se vor raporta la prețul de referință/preț anterior
10.1.4 Vânzările sub formă de loterie publicitară (tragere la sorți) se organizează fără impunerea în contrapartidă a nici unei cheltuiali directă sau indirecte, suplimentară achiziţionării produsului. În privinţa câştigurilor puse în joc în cadrul unei loterii publicitare, anunţurile de prezentare a acesteia precizează natura, numărul şi valoarea comercială a respectivelor câştiguri, precum şi următoarea menţiune: "regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant". În acest scop se va menţiona adresa sau numărul de telefon la care solicitarea poate fi transmisă, respectiv făcută iar în regulament se va preciza obligaţia organizatorului loteriei publicitare de a face publice numele câştigătorilor şi câştigurile acordate.

10.2. Campaniile Promoționale
10.2.1   Codurile promoționale
Codurile promoționale oferite de Vânzători în cadrul oricăror Campanii Promoționale sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului sau în regulamentul Campaniei Promoționale, cu excepția cazului in care este specificat altfel.
Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii în cadrul www.eezee.ro, neputând fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasată.
Pentru eligibilitatea la o Campanie Promoțională nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Campaniile Promoționale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru fiecare livrare.
În cazul în care un cod promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv, exclusiv în scris, printr-un e-mail la adresa de contact, în care să precizeze numărul de Comandă, starea acesteia, numele Clientului şi codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Promoțiile nu se cumulează între ele. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe www.eezee.ro, etc) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în Campania Promoțională. Anumite Campanii Promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat în regulamentul campaniei respective.

10.2.2   Vouchere/cupoane/coduri promoționale
Voucherul este un document electronic constând într-un cod sau cupon promoțional, de o anumită valoare, specificată în codul sau cuponul promoțional şi utilizat în vederea acționării unui Produs la un preț diminuat cu valoarea voucherului respectiv.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher şi are diverse cerințe pentru a fi valid şi aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil să verifice cu atenție toate detaliile şi informațiile de pe voucher, astfel încât reducerea să poată fi acordată.
Taxele de transport şi manipulare se aplică Produsului achiziționat, după caz, daca în Campaniile Promoționale şi regulamente nu se prevede altfel. Astfel, dacă un voucher, pentru a fi aplicabil, impune o anumită valoare minimă de achiziție a unor Produse, taxele de transport, manipulare etc se aplică de asemenea şi acestor Produse, după caz. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plăti taxele, tarifele de livrare sau alte servicii, cu excepția cazului in care se convine altfel.
Orice produs cadou, indiferent de promoție, va avea o valoare minimă, iar Clientul/Utilizatorul va achita impozitul la care este obligat prin lege în funcție de promoție, după caz.
Voucherele sunt valabile numai dacă sunt folosite în cadrul www.eezee.ro.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revânzării şi nu pot fi convertite în bani.
Toate prevederile referitoare la fraudă, menționate în acești Termeni și Condiții www.eezee.ro, sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de vouchere, iar tentativa de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor abilitate.
Orice Campanie Promoțională la care se aplică vouchere de reducere se limitează la un singur voucher per persoana fizică sau persoană juridică, identificată ca și Client/Utilizator.
Fiecare voucher este limitat la o singură utilizare şi are valabilitate pentru o perioadă limitată de timp, astfel cum se va menționa în e-mailul de oferire a voucherului sau cum se precizează în fiecare Campanie Promoțională/ofertă în parte
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în oferta respectivă.
Voucherul se aplică numai Produselor/categoriilor de Produse menționate în mod expres ca fiind eligibile în Campania Promoțională. Produsele care sunt excluse din Campaniile Promoționale sunt comunicate în regulamentele aferente acestora sau în termenii şi condițiile ofertelor speciale. Aceste excepții includ în genere Produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
În cazul Comenzilor care conțin mai multe Produse, valoarea voucherului de reducere va fi alocată conform prevederilor fiecărei Campanii Promoționale.
Orice voucher va fi valabil începând cu data aplicării acestuia, ca reducere la Comanda deja efectuată. Un voucher nu se poate aplica pe o Comandă deja plasată.
În cazul în care o Comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher şi conține mai multe Produse este anulată, respinsă sau returnată parțial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte Produse rămase în Comandă, dacă valoarea Comenzii nu respectă condițiile Campaniei Promoționale. Vânzătorul nu va restitui valoarea alocată din voucher pentru Produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o Comandă cu produse multiple. Clientului/Utilizatorului i se va restitui suma achitată de acesta pentru Produse.
10.2.3  Campanii Promoționale cu produs cadou
Orice promoție la care se oferă produs cadou se limitează la un produs cadou oferit în perioada de Campanie Promoțională per persoana fizică sau juridică (identificat ca si Client/Utilizator), indiferent de numărul Comenzilor înregistrate de către o persoană fizică sau juridică în perioada în care Campania Promoțională este în curs de desfășurare.
În cazul în care există situații de fraudă identificate, Vânzătorii își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create şi de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula Comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
De asemenea, daca o Comandă la care s-a oferit produs cadou este respinsă sau returnată integral, Clientul/Utilizatorul este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.
11. CONDUITA UTILIZATORULUI
11.1    Prin accesarea site-ului Utilizatorii iau la cunoștința cu privire la necesitatea respectării normelor legale în vigoare, să acționeze invariabil în conformitate cu bunele moravuri și să nu distrugă în niciun fel reputația și drepturile Societății/Platformei sau Vânzătorilor.
11.2.    Nu este permisă utilizarea acestui site:
a)    în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă;
b)    în orice scop care nu este permis de lege;
c)    pentru a distribui reclame de orice fel sau să comunicați mesaje false sau inșelătoare de orice fel (comentarii defăimătorii, review-uri lăsate cu intenția de a crea o imagine negativă, comentarii care nu reflectă realitatea, etc.);
d)    pentru accesarea sau să încercarea de accesa date ale altor utilizatori ai site-ului, pătrunderea sau accesarea oricarei dintre măsurile de securitate referitoare la site;
e)    introducerea oricărui program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea site-ului, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, viruși sau orice alt software sau hardware cu acest scop;

12.  LINK-URI CĂTRE PLATFORME EXTERNE

12.1    EEZEE sau Vânzătorii pot utiliza/afișa/furniza link-uri către aplicații/platforme/website-uri exploatate de către terți, cu acordul acestora. În cazul în care dumneavoastră le accesați, nu suntem responsabili pentru modalitatea în care le utilizați, nu garantăm și nu răspundem pentru nicio aplicație/platformă/website pentru care furnizăm link-uri prin intermediul website-ului www.eezee.ro. În acest caz aveți obligația de a consulta Termenii și Condițiile, precum și Politicile fiecărei platforme externe.
12.2    În cazul în care aplicații/platforme/website-uri terțe oferă link-uri către conținutul www.eezee.ro nu înseamnă implicit că avem o legătură cu website-ul respectiv sau să prezumați asocierea sau afilierea noastră la/cu acele aplicații/platforme/website-uri.

13. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
13.1. Drepturile exclusive asupra Conținutului pus la dispoziție/afișat prin intermediul www.eezee.ro de către Vânzător, în special drepturile de autor, numele şi sigla (marca comercială), elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului. Clientul/Utilizatorul are dreptul să folosească Conținutul de mai sus, printre care și Aplicația, gratuit, dar numai pentru uz personal și exclusiv pentu utilizarea corectă a website-ului.
13.2.    Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a EEZEE, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
13.3.    Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de EEZEE, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al EEZEE asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al EEZEE.
13.4.  Societatea poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al platformei www.eezee.ro. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi ale platformei www.eezee.ro.
13.5. Utilizarea pe www.eezee.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru Societatea respectiva. Societatea nu își asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea Conținutului platformei www.eezee.ro.
13.6.    Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea EEZEE fata de respectivul continut.

14. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE ȘI OBLIGAȚII PARTAJATE
14.1.  EEZEE nu garantează că platforma www.eezee.ro, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile trimise de subscrisa sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul folosește platforma www.eezee.ro pe riscul propriu, Societatea fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea www.eezee.ro sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe platforma www.eezee.ro. Societatea nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site care sunt în responsabilitatea Vânzătorilor. Toate informațiile prezente în această platformă sunt oferite cu bună credință, însă pot apărea erori de natura tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, platforma EEZEE depunând toate diligențele pentru acuratețea acestora și pentru oferirea unui serviciu online corect în strânsă colaborare cu Vânzătorii.
14.2. Societatea/ Furnizorul de piață online EEZEE nu își asumă responsabilitatea pentru imaginile, textele, descrierile calitative și cantitative ale Produselor prezentate pe platforma www.eezee.ro, acestea fiind puse la dispoziția EEZEE de către Vânzători, fiind în responsabilitatea acestora.
14.3. Produsele comercializate pe platforma EEZEE sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorilor și sunt livrate direct către cumpărători, fără ca platforma EEZEE să aibă acces la aceste produse sau drept de proprietate.  EEZEE, în calitate de furnizor de piață online, furnizează un serviciu și  nu își asumă responsabilitatea pentru daunele pe care Clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzători a oricăreia dintre obligațiile acestora conform Comenzii și nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea Bunurilor după livrare, cu atât mai puțin pentru pierderea acestora.
14.4.  Societatea nu poate fi făcută răspunzătoare pentru vreo pierdere, distrugere, sau cheltuială care pot decurge din accesul sau utilizarea prezentului site sau pentru daunele produse din accesarea sau utilizarea informațiilor sau datelor din articolele și documentele afișate pe site de către Vânzători și nu oferă niciun fel de garanții pentru veridicitatea acestora.
14.5.  Informațiile incluse în www.eezee.ro au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința Vânzătorului la adresa de contact de la secțiunea de CONTACT pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este cazul.
14.6. Societatea nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi Condițiilor www.eezee.ro.
14.7. Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării platformei www.eezee.ro, precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma www.eezee.ro
14.8.  Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său
15. PUBLICITATEA
15.1    Societatea Societatea poate afisa reclame la produsele ori serviciile din oferta sa precum și la produse ori servicii apartinand terților. Prin utilizarea paginii www.eezee.ro si prin acceptarea Termenilor si Condițiilor de utilizare, precum și a Politicii de confidențialitate, vă exprimați în mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.

16. MODIFICĂRI
16.1    Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul Termenilor și Condițiilor de utilizare, fără o notificare anterioară a Utilizatorului.
16.2    Societatatea își rezervă dreptul de a schimba conținutul sau caracteristicile tehnice ale oricărui aspect al platformei, în orice moment, în funcție de oportunitățile tehnice și comerciale analizate și în funcție de avansul tehnologic, ceea ce ar putea crea imposibilitatea accesării sau utilizării platformei pe întreaga perioadă a modificărilor sau ulterior.
16.3    Informațiile din acest site au fost introduse cu scopul de transmite informații actualizate. Societatea asigură că depune toate diligenţele pentru realizarea unei informări corecte şi remedierea eventualelor neconcordanțe în cazul în care există

17.  CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE
17.1    Se asigură confidențialitatea tuturor informațiilor, de orice natură, pe care utilizatorii le vor furniza pe pagina Companiei sau reprezentanților acestora.
17.2    Pentru mai multe detalii referitoare la confidenţialitatea datelor, prelucrarea și stocarea acestora, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate afișată pe site.
17.3.    Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
17.4.    Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. EEZEE nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
17.5.     Utilizatorul înţelege faptul că serviciile sunt disponibile prin intermediul Internetului – reţea ce nu este sub controlul direct sau indirect al Companiei. Cu toate acestea, încearcă să depună toate eforturile necesare pentru a menține securitatea informațiilor şi ia măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării securităţii datelor și disponibilitatea platformei.
17.6.    Societatea recomandă Utilizatorului să verifice în permanenţă politicile de securitate ale browser-ului folosit, precum şi terminalul utilizat pentru accesarea site-ului, astfel încât acesta să aibă instalat și actualizat un software împotriva viruşilor de orice tip sau a oricăror atacuri externe de tip cracking sau hacking.
17.7.    Utilizatorii care afectează securitatea sistemelor sau rețelelor Companiei sau care atentează la integritatea acestora vor suporta consecinţele (penale sau civile) stabilite de normele legale în vigoare aplicabile.

18.  FORȚA MAJORĂ
18.1. Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial - a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ. Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți.
18.2. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 10 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majora.
18.3.  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.

19.  LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
19.1. Contractul la Distanță va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
19.2.  Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.
19.3.  În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din București, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.

20.  DISPOZIŢII FINALE
20.1. Nulitatea oricărei clauze a Termenilor şi Condițiilor www.eezee.ro parțială sau integrală, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți de clauze ale Termenilor şi Condițiilor. Clauza inoperantă sau nemenționată va fi înlocuită cu o clauză corespunzătoare care, în măsura acceptabilă legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intenționat sau, urmărind concepția şi exprimarea Termenilor şi Condițiilor www.eezee.ro se obține ceea ce se intenționează după avizarea despre clauza lipsă sau inoperantă.
20.2. Prevederile Termenilor şi Condițiilor EEZEE se completează cu dispozițiile Legislației Incidente.
20.3.  Contractul la Distanță este încheiat în limba română. Confirmarea către Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui e-mail către Client/Utilizator cu confirmarea înregistrării Comenzii plasate.

21.  SUPORT
21.1.    Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie la datele de contact din secțiunea CONTACT
21.2.     Cererile primite pe email vor fi soluționate în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.



This is the sticky Notification module. You can use it for any message such as cookie notices, special promotions, or any other important text.